TICKETS BESTELLEN

1. Hoe bestel ik tickets voor een voorstelling?

Je bestelt je tickets eenvoudig hier. Kies een voorstellingsdatum en het aantal tickets. Vul jouw gegevens in, reken af en klaar!

2. Hoe kan ik betalen?

Betaling gebeurt via iDeal (online internetbankieren). Het is niet mogelijk om te betalen met creditcard, AfterPay of andere betaalmethoden.

3. Kan ik tickets bestellen voor specifieke zitplaatsen in het openluchttheater?

Nee, dat is niet mogelijk. Voor aanvang van de voorstelling geldt: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. De gasten vooraan in de rij hebben eerste keus in het kiezen van hun zitplaatsen. Gelukkig zit je nergens ‘ongelukkig’ op de tribune. Heb je echt een voorkeur? Zorg dan dat je op tijd aanwezig bent.

4. Moet iedereen een ticket kopen?

Ja, om de voorstelling bij te wonen heeft iedereen een ticket nodig, ongeacht leeftijd. Ook kinderen die eventueel op schoot worden genomen, dienen in het bezit te zijn van een eigen ticket. We raden af om met baby’s of hele jonge kinderen naar de voorstelling te komen.

5. Ontvang ik fysieke tickets thuis?

Nee, je ontvangt jouw online ticket(s) (e-tickets) via mail. Je kunt bestelde tickets opnieuw downloaden via je online omgeving. Deze vind je in je mail en hier.

6. Kan ik bestelde tickets wijzigen of annuleren?

Het is niet mogelijk om reeds bestelde tickets te wijzigen of te annuleren. Omdat tickets niet op naam staan, is het wel mogelijk om deze nog door te verkopen.

7. Kan ik tickets kopen aan de kassa?

Dat kan alleen als een voorstelling niet is uitverkocht. Als je online geen tickets meer kunt bestellen voor de voorstelling, zijn er ook geen tickets meer beschikbaar aan de kassa.

8. Kan ik tickets reserveren?

We willen graag iedereen een kans geven om de voorstelling bij te wonen. Daarom hebben we besloten geen reserveringen meer aan te nemen. Je bestelt tickets eenvoudig online.

9. Help! Er staat "shared" of "gedeeld" door mijn barcode. Wat moet ik doen?

Als tickets worden gedeeld met bijvoorbeeld vrienden of familie, voorkomen we met een “shared” of “gedeeld” sticker over de barcode dat iemand bij de kaartcontrole per ongeluk het ticket scant. Om de sticker weer van het ticket af te krijgen, moet het delen van tickets ongedaan worden gemaakt. Dit gaat op de volgende manier:

– Via de mail heb je een bevestiging gekregen van de aankoop van de tickets. In deze mail klik je op de knop om je tickets opnieuw te downloaden.

– De ticketshop opent nu, waar verschillende opties zijn te zien. Kies hier voor ‘Deel tickets’.

– Op deze pagina zie je welke tickets zijn gedeeld onder het kopje ‘Gedeeld’. Klik hier op de gedeelde link.

– Onderin het scherm is er de optie om de gedeelde link in te trekken. Klik hierop en trek de gedeelde link in.

– Als je de tickets nu opnieuw downloadt, is de “shared” of “gedeeld” sticker verdwenen van de barcode en kan deze bij kaartcontrole worden gescand!

 

DE VOORSTELLING

1. Is de voorstelling geschikt voor alle leeftijden?

De Kleine Zeemeermin is een echte familievoorstelling. Vanwege de tijdsduur van de voorstelling raden we af om met kinderen jonger dan 4 jaar naar de voorstelling te komen. Ook is het (zoals ieder jaar) afgeraden om baby’s mee te nemen naar de voorstelling.

2. Wanneer gaat de poort van het theater open?

We openen een half uur vóór aanvang van de voorstelling onze theaterpoort. Vanaf dan mogen gasten plaatsnemen op de tribune en hun felbegeerde zitplek claimen. Heb je een specifieke voorkeur voor een bepaalde zitplek? Zorg dan dat je op tijd aanwezig bent.

3. Is er een pauze?

Ja, op ongeveer de helft van de voorstelling wordt een pauze ingelast en kan er op het horecaplein eten en drinken worden genuttigd.

4. Hoe kan ik in het theater betalen?

Je kunt op ons horecaplein en aan de kassa zowel contant als met PIN betalen.

5. Hoe lang duurt de voorstelling?

De Kleine Zeemeermin duurt ongeveer 2 uur en 15 minuten, exclusief pauze.

6. Is de voorstelling geschikt voor rolstoelgebruikers?

Ja, hiervoor worden specifieke plekken gereserveerd. Deze plekken dien je aan te vragen via “Contact”. Het kopen van een ticket is vereist, voor zowel de rolstoelgebruiker als een eventuele begeleider.

7. Wat als de voorstelling wordt afgelast?

We bidden jaarlijks tot de weergoden, maar feit blijft dat we in een openluchttheater spelen. Dat brengt risico’s met zich mee, voornamelijk m.b.t. het weer. Als tot overmaat van ramp de voorstelling wordt afgelast voordat deze überhaupt van start is gegaan, heb je recht op volledige restitutie van je aankoopbedrag. Stuur hiervoor een e-mail naar info@toneelgroepdekern.nl. Als de voorstelling wordt afgelast terwijl deze nog bezig is, heb je geen recht op restitutie. Dit is nog nooit voorgevallen.

8. Mag ik een paraplu meenemen?

Nee, het is niet toegestaan om een paraplu te gebruiken op de tribune van het openluchttheater i.v.m. het gezichtsveld van andere bezoekers. Bij twijfelachtig weer raden we aan om een poncho mee te nemen.

9. Hoe zit het met de veiligheid tijdens de voorstellingen?

Er zijn vlak vóór, tijdens en na de voorstelling hulpverleners aanwezig met de juiste medische certificaten. Zij kunnen eerste hulp verlenen bij ongevallen. We hanteren zitplaatsen en houden gangpaden vrij in geval van evacuatie. Er is in en rondom het theater (on)zichtbare beveiliging.